پراید مدله ....
 
i T خنده
آموزش آی تی

 

آقا صبح رفتم پارکینگ پراید 111 رو ورداشتم !
داداشم اومده میگه امروز من لازمش دارم تو پراید 132 رو وردار!
گفتم خوب تو کارتو با اون پراید 141 راه بنداز تا من این111 رو بدم به دایی که بره تعمیرگاه باهاش پراید صبا رو بیاره
ماشینامون
داداشم
گفت کلافم کردی اصن اون پراید131 رو میبرم ...
گفتم خواستی با پراید هاچ بک برو اونم هست!!
فهمیدین مایه داریم یا ادامه بدم ؟!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 16:12
vahid

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش اومدید مدیریت وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  i T و آدرس vahidfalakdin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 2164
بازدید کل : 150643
تعداد مطالب : 442
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1




document.write ( " ");

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 2164
بازدید کل : 150643
تعداد مطالب : 442
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->